(© abcZdrowie)

Poznaj najlepsze źródła węglowodanów

Węglowodany to składniki odżywcze, które regulują pracę układu pokarmowego i odpowiadają za nasz nastrój. Oto produkty węglowodanowe, które powinny znaleźć się w jadłospisie. Sięgaj po produkty z błonnikiem, który syci i wspomaga trawienie. Na pewno nie wiedziałaś, że popcorn to pełnoziarnisty produkt. Wybierz ten do samodzielnego prażenia, a unikniesz nadmiaru soli i tłuszczu. Jagody mają w swoim składzie wiele przeciwutleniaczy i witamin. Banan ma dużą ilość błonnika i ważnej dla wielu funkcji witaminy B6. Fasolę i produkty owsiane również warto umieścić w swoim planie posiłków.

WIĘCEJ NA TEMAT W SERWISIE abcZDROWIE.pl


Wsparcie redakcyjne od:


Porady

Komentarze (0)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!