Wydział Komunikacji w Lesznie - od kilku dni działa system kolejkowy. Nowy system obsługi klientów umożliwia także elektroniczną rejestrację. Można to zrobić za pośrednictwem strony internetowej Urzędu Miasta Leszna. jak przekonują urzędnicy, system kolejkowy niesie ze sobą także kilka innych udogodnień.
Zalety systemu kolejkowego w Wydziale Komunikacji w Lesznie:
- Porządkuje i zarządza ruchem klientów, klient przychodząc do wydziału pobiera bilet z automatu biletowego do danej sprawy, którą chce załatwić. Na pobranym bilecie są następujące informacje: zakres sprawy, numer biletu, numer stanowiska, liczba oczekujących, data i godzina pobrania biletu.
- Poufność załatwienia spraw, klienci są wzywani do stanowiska, natychmiast kiedy pojawi się taka możliwość. Pracownik widzi na swoim komputerze natychmiast po pobraniu biletu, że ktoś do niego oczekuje oraz liczbę osób oczekujących do danej sprawy. Gdy zakończy bieżącą sprawę wzywa kolejnego klienta, którego numer wyświetla się w poczekalni na głównym monitorze oraz zostaje wygłoszona zapowiedź słowna tego numeru wraz z numerem stanowiska.
- Umawianie wizyt przez internet: rezerwowanie biletu na dzień następny i daną godzinę. Kontrola pracy, podgląd online systemu kolejkowego liczba osób obsłużonych, liczba oczekujących, średni czas obsługi, bieżący numer obsługiwany.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?