"Zeitgeist 2014. Year In Review." Niezwykła kampania o chorobie Alzheimera "Zeitgeist 2014. Year In Review." Niezwykła kampania o chorobie Alzheimera

"Zeitgeist 2014. Year In Review." Niezwykła kampania o chorobie Alzheimera (© Zeitgeist2014 / YouTube)

Masz zdjęcie do tego tematu?

Wyślij

Co łączy ślub Kate i Wiliama, huragan Katrina czy spotkanie Clintona z Jelcynem? Żadne z tych wydarzeń nie zdarzyło się w tym roku. Mimo to znalazły się w filmie podsumowującym ostatnie miesiące, wyjaśniamy dlaczego.

"Zeitgeist" (z niemieckiego "duch czasu") to coroczne podsumowanie roku w formie krótkiego wideo, które obejmuje najczęściej wyszukiwane hasła w wyszukiwarce Google oraz najważniejsze wydarzenia na naszym globie. Zeszłoroczny film obejrzano prawie 32 miliony razy.

Nie więc dziwnego, że opublikowany 12 grudnia tegoroczny film zainteresował internautów. Jest jednak jedno "ale".

Po kilku sekundach filmu orientujemy się, że nie dotyczy on tegorocznych wydarzeń. Oglądamy za to między innymi skok Felixa Baumgartnera, wygraną Lance'a Armsotrnga w Tour de France czy historyczne spotkanie Billa Clintona z Broysem Jelcynem. Dlaczego?

Wszystko wyjaśnia napis, który pojawia się na ekranie w ostatnich sekundach filmu "Właśnie doświadczasz, jak to jest być chorym na Alzheimera".

To kolejna głośna kampania fundacji Alzheimer Nederland, która zajmuje się chorymi na tę ciężką chorobę. Rok temu w sieci popularny był ich viral, w którym św. Mikołaj z czekolady po rozpakowaniu okazywał się wielkanocnym zającem.



Hallo

Komentarze (0)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!