MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Kupą mości kupcy

MICH
Konsolidacja kupiecka to jedyna droga do ratowania lokalnego handlu - przekonywali Maciej Misan, Andrzej Gołdyn, Jerzy Rymwid i Roman Kulesza.
Konsolidacja kupiecka to jedyna droga do ratowania lokalnego handlu - przekonywali Maciej Misan, Andrzej Gołdyn, Jerzy Rymwid i Roman Kulesza.
Tylko wspólne działanie da efekty - przyznają leszczyńscy kupcy, którzy rozpoczęli już prace nad opracowaniem strategii rozwoju handlu w mieście. Dokument opracowany szczegółowo przez Akademię Ekonomiczną jesienią ...

Tylko wspólne działanie da efekty - przyznają leszczyńscy kupcy, którzy rozpoczęli już prace nad opracowaniem strategii rozwoju handlu w mieście. Dokument opracowany szczegółowo przez Akademię Ekonomiczną jesienią otrzymają władze miasta.

Konieczność wspólnego działania leszczyńskie środowiska kupieckie dostrzegły już kilka miesięcy temu. Wtedy też rozpoczęły się rozmowy na temat podjęcia wspólnych działań w celu ratowania rodzimego handlu. - Do stołu zasiedli reprezentanci wydawać by się mogło konkurencyjnych centrów handlowych. Tak naprawdę nie jesteśmy dla siebie konkurencją - przekonuje Roman Kulesza, prezes Centrum Handlowego Manhattan. Spotkania kupców i wspólna debata o sytuacji handlu w Lesznie skłoniły kupców do przygotowania regulacji w tej dziedzinie. - Postanowiliśmy przygotować opracowywaną właśnie strategię rozwoju handlu w Lesznie. Dokument będzie profesjonalnie opracowany i dostarczony władzom miasta jesienią - przyznaje Maciej Misan z sieci Marche. W strategii przedstawiona zostanie obecna sytuacja i oczekiwania w dziedzinie handlu w mieście. Kupcy zakładają konieczność powstania w mieście centrum handlowego o powierzchni kilkudziesięciu tysięcy metrów kwadratowych. - Ważne jest by miejsca zdobyli tam lokalni kupcy. Trzeba jednak władzom uświadomić, że rodzimy handel, usługi i przemysł trzeba wspierać, a nie, jak to bywa dotąd, rzucać kłody pod nogi - dodaje Jerzy Rymwid, inwestor z Centrum Handlowego Nasze Leszno. Strategia kupiecka będzie konsultowana już we wrześniu z jak największą liczba indywidualnych kupców oraz z klientami w formie ankiet. Później wszystkie dokumenty opracuje poznańska Akademia Ekonomiczna. W efekcie trafią na biurko prezydenta oraz wszystkich kandydatów na to stanowisko w zbliżających się wyborach. Strategię otrzymają też radni miejscy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Praca sezonowa. Jaką umowę podpisać?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na leszno.naszemiasto.pl Nasze Miasto