Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Leszno. Agnieszka Gawlicka - influencerka i bizneswoman, ale przede wszystkim mama. Rodzinne okruszki, to dawka motywacji i wsparcia ZDJĘCIA

Natalia Kurpisz
Natalia Kurpisz
Agnieszka Gawlicka to kobieta o wielu pasjach. Jest nie tylko mamą dwójki dzieci, ale i dietetyczką, psychodietetyczką oraz właścicielką śniadaniowni. Całkiem niedawno stworzyła też markę odzieżową dla dzieci. Swoim życiem dzieli się w mediach społecznościowych. Zamieszcza w nich nie tylko relacje ze swojego życia, ale również porady parentingowe i z zakresu dietetyki.

Agnieszka Gawlicka jest mamą 5-letniej Heleny i 5-miesięcznego Romka. Profil na Instagramie prowadzi od siedmiu lat. Wtedy to przeprowadziła się do Leszna z Jarocina. Choć przyznaje, że musiała się przyzwyczaić do tego miasta, teraz uważa, że leszczyńska starówka to wyjątkowe miejsce, w którym warto było zamieszkać. Agnieszka twierdzi, że mieszkańcy Leszna nie doceniają starówki, która według mojej rozmówczyni, mogłaby być piękną wizytówką miasta.

Rodzinne okruszki - konto na Instagramie

Początkowo konto na Instagramie i blog prowadzone były prywatnie pod imieniem i nazwiskiem mojej rozmówczyni. Z czasem, kiedy social media zdobyły popularność, również dzięki występom w telewizji śniadaniowej, jako dietetyk kliniczny czy w roli mamy eksperta, nazwa uległa zmianie na "rodzinne okruszki".

- Pomysł na zmianę nazwy przyszedł bardzo naturalnie. Mąż Filip, jest pasjonatem pieczywa i prowadzi rodzinną piekarnię, czemu z satysfakcją się przyglądam. Wielokrotnie pisałam teksty o wartościach odżywczych naszego chleba, a w telewizji śniadaniowej w roli eksperta dietetyka, miałam okazję rozmawiać o tym, po jaki chleb mogą sięgać dzieci. Często też pokazuję w social mediach, jak powstaje pieczywo w naszej piekarni. Moja aktywność w social mediach zawsze była bardzo związana z rodziną, dlatego tak naturalnie przyszła nowa nazwa profilu: "rodzinne okruszki" - stwierdza Agnieszka Gawlicka.

Na koncie na Instagramie zamieszczane są relacje z prywatnego życia, ale też porady parentingowe i z zakresu dietetyki

Na "rodzinnych okruszkach" znajdziemy najróżniejsze wpisy oraz relacje począwszy od tych prywatnych, poprzez te związane z poradami na temat macierzyństwa, a na lokalnych skończywszy.

Leszno. Agnieszka Gawlicka - influencerka i bizneswoman, ale...

- Jestem mile zaskoczona Lesznem i starówką. Zamieszczając pierwsze relacje ze starówki, pisały do mnie osoby z pytaniami, gdzie dokładnie znajdują się dane miejsca, bo ich nie rozpoznały lub nie kojarzyły. Wpisy czy relacje przychodzą mi z łatwością i spontanicznością. Mieszam tematy lifestylowe, parentingowe z dietetycznymi. Uważam, że to ciekawy pomysł i tym nasiąknął mój kanał. Całość to jednak wycinki z życia, ponieważ nie jestem w stanie pokazać wszystkiego, ale to, co znajduje się na moich profilach, to prawdziwy obraz mojej doczesności - wyjaśnia Agnieszka Gawlicka.

Przekazy kierowane są głównie do młodych osób oraz mam, ale także rodziców i rodzin. Są często wsparciem, poradnictwem, ale też motywują inne osoby do tego, że można spełniać swoje marzenia i realizować się jako szczęśliwa żona, mama i bizneswoman.

- Kiedyś miałam spore opory, żeby prowadzić bloga. W najśmielszych snach nie przypuszczałam, że mamy mogą się w nim zaczytywać i identyfikować z tym, co mam do przekazania. Nie spodziewałam się, że wpisy i stories będą tak dobrze odbierane. Młode mamy chcące spróbować swoich sił we własnych biznesach piszą z prośbą o wsparcie, często nie dowierzając, że można połączyć macierzyństwo z pracą. To dla mnie ogromna nobilitacja i wiadomość zwrotna, że to, co robię, procentuje i tym samym dodaje mi wiatru w żagle - mówi A. Gawlicka.

Jak być influencerką i mamą?

Rola mamy, szczególnie małych i absorbujących dzieci jest wymagająca i zajmująca. Agnieszka, nie lubi być nazywana influencerką, jest pracującą mamą. Mediom społecznościowym poświęca średnio około dwóch godzin dziennie. Jest to uzależnione od wolnego czasu i zdarzają się dni, w których jest mniej aktywna, ale to właśnie dzięki social mediom, stworzyła swoją markę "okruszki.shop", którą dedykuje najmłodszym. Warto wspomnieć, że w sesji zdjęciowej SS21 wzięły udział dzieci z Leszna, a wśród nich dziewczynka z zespołem Downa.

- Choć początki macierzyństwa były trudne, ponieważ byłam w nowym mieście zupełnie sama, to bycie mamą jest dla mnie najpiękniejszą przygodą. Śmiało mogę powiedzieć, że jestem spełniona, jako mama i kobieta. Łączenie macierzyństwa i pracy jest dla mnie czymś naturalnym. Żadnej kobiecie i mamie nie powinno się odmawiać możliwości pracy, ale to wymaga od nas wyjątkowych umiejętności organizacyjnych. Tworząc swoją markę, pracując jako dietetyk czy układając menu do śniadaniowni, mogę liczyć na wsparcie męża, w którym zawsze znajduję oparcie i dużą dawkę motywacji. Mediów społecznościowych nigdy nie nazywałam "pracą", one zawsze dawały mi dużo przyjemności - przyznaje Agnieszka Gawlicka.

Influencerki często postrzegane są jako pionierki oraz osoby, które w przesadny sposób dbają o wygląd. Na ”rodzinnych okruszkach" widzimy, że można być zarówno influencerką, ale też i mamą, która z każdego dnia czyni święto, pokazując dzieciom życie w taki sposób, by ze wzruszeniem wspominały swoje dzieciństwo.

- Trudno byłoby mi z codziennymi obowiązkami i zadaniami zaaranżować wszystko tak, aby stworzyć wymyślne kadry, sceny czy inne nadzwyczajne rzeczy. Niczego nie udaję - my tak żyjemy. Wszystko przedstawiam w realnym świetle. Często pokazuję się też w t-shircie czy dresie, jestem autentyczna, jak każda mama. Oczywiście, że są wpisy, które planuję lub publikuję zdjęcia z różnych sesji zdjęciowych, ale zazwyczaj są skierowane pod konkretny produkt lub markę. Moda? Bardzo ją lubię, ale chyba wszystkie tak mamy, prawda? Uwielbiam opaski z leszczyńskiej manufaktury, kapelusze, torebki i buty -, na tym często skupiam swoją uwagę - tłumaczy Agnieszka Gawlicka.

okruszki.shop - to kolejna inicjatywa. Ubrania cieszą się popularnością

Leszczynianka w kwietniu br., stworzyła markę odzieżową skierowaną dla dzieci. Są to ubrania dzianinowe z certyfikowanej bawełny, przeznaczone dla niemowląt aż po rozmiar 134, czyli dla 6-latków. Ubrania można nabyć online lub w kilku butikach w Lesznie oraz Jarocinie.

- Pomysł ten narodził się trzy lata temu. Dwa lata temu miałam pierwszą próbę. Mimo odszycia pierwowzoru (sampla) egzemplarzy, współpraca ze szwalnią nie powiodła się. Był to moment, w którym dopadły mnie wątpliwości. Odłożyłam ten projekt, ale pomysły oraz szkice zostały. Po roku udałam się do krawcowej i przedstawiłam swoje pomysły. W ten sposób powstały pierwsze ubrania. Następnie znalazłam osoby, z którymi podjęłam współpracę. I tak od pomysłu przeszłam do czynu. Wszystkie rzeczy szyję w Polsce, a na dzianiny ,,nakładam" w sposób cyfrowy autorski wzór tzw. print, który daje marce niepowtarzalny charakter. Stworzyłam kolekcję dla dzieci, w której połączyłam wygodę i piękno. Nie wyobrażam sobie, aby mogło zabraknąć dodatków, więc powstały opaski, gumki scrunchie, spinki do włosów oraz tatuaże zmywalne dla dzieci. Byłam bardzo wzruszona, że dopięłam swego i nie ukrywam, że ten projekt traktuję jak trzecie dziecko - opowiada A. Gawlicka.

Agnieszka Gawlicka jest również pomysłodawczynią pierwszej w Lesznie śniadaniowni ,,Figa z Makiem".

- Pomysł na uruchomienie śniadaniowni powstał sześć lat temu. Pamiętam, jak uchyliłam rąbka tajemnicy mężowi. Stwierdził, że są małe szanse, że tego typu miejsce przyjmie się w Lesznie. Stało się jednak inaczej i pomysł wypalił. Produkty, którymi karmimy naszych klientów, są prosto z pieca naszej tradycyjnej piekarni Ratajczak & Gawlicki, więc możemy pochwalić się jakością i smakiem, jak sprzed lat - mówi Agnieszka Gawlicka.

Rozmówczyni przyznaje, że siłę czerpie z realizowanych projektów, które są dla niej motywatorem. Duże wsparcie daje jej mąż Filip.

- W planach mam uruchomienie śniadaniowni, która nieczynna jest ze względu na pandemię. Niebawem na rynek wypuszczę też kolekcję strojów kąpielowych dla najmłodszych. Przygotowuję również kolekcję jesienno-zimową, także na brak zajęć nie narzekam - dodaje Agnieszka Gawlicka.

ZOBACZ TAKŻE

Leszno. Zespół Wakacyjni zdradza nowości na sezon 2021. Nowy...

Leszno. Jakub Wawrzynowicz „Waawrzynn” zapewnił atrakcje i p...

Leszno. Michał Witkowski „Wiciu" podbija Tik Toka. Jego kont...

Leszno. Dominika Kozar - odważna dziewczyna o wielu pasjach...

Leszno. Stowarzyszenie Sportowe Dziewiąta Fala zaprasza na s...

Leszno. Szok - miasto ożyło! Tłumy na mieście. Na rynku zaby...

Mister Polski 2020. Jacek Krówczyński z Leszna przygotowuje ...

Leszno. Pierwsza Komunia Święta w parafii pw. Jana Chrzcicie...

Leszno. Tych miejsc i ulic obawiają się mieszkańcy Leszna. P...

Leszno. Nocne życie w czasie pandemii. Imprezy online - stre...

Leszno. Zespół „Yellow Snow” wydał piosenkę z teledyskiem „...


emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Dziennik Zachodni / Wielki Piątek

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na leszno.naszemiasto.pl Nasze Miasto