Użytkownicy aplikacji mogą uzyskać informacje na temat aktualnych zagrożeń i niebezpieczeństw, utrudnień na terenie miasta, awarii i wyłączeń wody. Jest także moduł pozwalający na otrzymywanie aktualności kulturalnych, sportowych czy o innych imprezach i ważnych wydarzeniach z terenu naszego miasta.
Co ważne, aplikacja pozwala także na kontakt mieszkańców z urzędem. Po wybraniu ikonki „Miasto Leszno” oprócz komunikatów pojawia się także opcja „Napisz do nas”.
- To wygodna forma, by zgłosić napotkany problem – zachęca Lucyna Gbiorczyk z biura prasowego Urzędu Miasta Leszna. – Wystarczy krótko opisać, co się stało, co zauważyliśmy, a co wymaga naprawy czy interwencji miejskich służb i jednym kliknięciem wysłać taką wiadomość. Pamiętajmy, aby podawać adres miejsca, w którym napotkaliśmy problem czy usterkę. Ułatwi to jej lokalizację miejskim służbom. Warto też dołączyć zdjęcie – aplikacja daje taką możliwość.
Każda wiadomość przesyłana jest do wydziału zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa, którego pracownicy przekierowują je do kolejnych wydziałów, merytorycznie odpowiedzialnych za rozwiązanie zgłoszonych spraw. Urzędnicy odbierają zgłoszenia w czasie swojej pracy. Mobilna aplikacja „Blisko” jest bezpłatna i dostępna na wszystkie trzy najbardziej popularne systemy operacyjne.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?