Uczestnicy konferencji pt. ,,Marketing w branży spożywczej. Strategia marki. Produkty regionalne. Promocja", wysłuchali kilku prelekcji poświęconych temu, jak mogą skuteczniej prowadzić swoje przedsiębiorstwa i pod jednym szyldem osiągnąć sukcesy na rynku spożywczym.
Prof. dr hab. Henryk Mruk z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w swoim wystąpieniu zwracał szczególną uwagę na kwestie związane z budowaniem strategii marki.
– Z naszych doświadczeń wynika, że właściciele firm nastawieni są głównie na bieżące funkcjonowanie i zyski. Nie działają długofalowo i nie myślą strategicznie. Tymczasem markę da się zbudować ze wszystkiego, jeśli użyje się odpowiednich narzędzi – zapewnia Mruk.
Więcej w sobotnim wydaniu [
Głosu Wielkopolskiego](http://www.prasa24.pl) lub [
www.prasa24.pl](http://www.prasa24.pl)
Pensja minimalna 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?