Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Leszno - ,,Leszczyńskie smaki" zaczynają się promować

DAN
Prof. Henryk Mruk mówił o tym, jak należy budować markę
Prof. Henryk Mruk mówił o tym, jak należy budować markę FOT. DANIEL ANDRUSZKIEWICZ
W ratuszu odbyła się pierwsza konferencja sieci ,,Leszczyńskie smaki", którą zorganizowało Leszczyńskie Centrum Biznesu. Goście mogli zapoznać się z kwestiami dotyczącymi marketingu, pojęcia marki oraz jej budowania, a także tego, jak promować swoje wyroby.

Uczestnicy konferencji pt. ,,Marketing w branży spożywczej. Strategia marki. Produkty regionalne. Promocja", wysłuchali kilku prelekcji poświęconych temu, jak mogą skuteczniej prowadzić swoje przedsiębiorstwa i pod jednym szyldem osiągnąć sukcesy na rynku spożywczym.

Prof. dr hab. Henryk Mruk z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w swoim wystąpieniu zwracał szczególną uwagę na kwestie związane z budowaniem strategii marki.

– Z naszych doświadczeń wynika, że właściciele firm nastawieni są głównie na bieżące funkcjonowanie i zyski. Nie działają długofalowo i nie myślą strategicznie. Tymczasem markę da się zbudować ze wszystkiego, jeśli użyje się odpowiednich narzędzi – zapewnia Mruk.

Więcej w sobotnim wydaniu [

Głosu Wielkopolskiego

](http://www.prasa24.pl) lub [

www.prasa24.pl

](http://www.prasa24.pl)

od 7 lat
Wideo

Pensja minimalna 2024

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Leszno - ,,Leszczyńskie smaki" zaczynają się promować - Leszno Nasze Miasto

Wróć na leszno.naszemiasto.pl Nasze Miasto