Podczas konferencji ,,Marketing w branży budowlanej. Strategia marki. Promocja. Relacje Partnerskie" przekonywali właścicieli, by włączyli się do budowania sieci firm. Do tej pory współpracuje w niej siedmiu przedsiębiorców.
- Klaster pozwala działać skuteczniej. Konkurencji oczywiście nie unikniemy, ale dzięki wspólnej marce i jej promocji możemy być skuteczniejsi przy ubieganiu się o kontrakty, czy startując w przetargach - mówił lider sieci Paweł Jędraś, który jest właścicielem Agencji Budowlanej w Lesznie.
O zaletach i metodach budowania marki i wspólnej promocji mówili także pracownicy UE w Poznaniu, a informacje wzbogacił Michał Kuberka - animator i koordynator pleszewskiego klastara, który uzupełnił je o kilkuletnie doświadczenia w branży.
Konferencja była pierwszą z sześciu, które w ramach projektu ,,Utworzenie sieci firm w sektorze budownictwa w południowo - zachodniej Wielkopolsce jako szansa wzrostu ich konkurencyjności i innowacyjności" realizowanego przez Urząd Miasta Leszna, będą przeprowadzane przy wsparciu unijnych środków.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?