W przetargu startowało aż 17 przedsiębiorców. Dziewięć ofert odrzucono, bo nie spełniały wymogów formalnych. Najkorzystniejszą cenowo złożyła firma z Olsztyna, która zobowiązała się do produkcji gadżetów za niecałe 73 tysiące złotych.
Za te pieniądze powstanie tysiąc koszulek, 500 polarów, plecaki, termosy i płaszcze przeciwdeszczowe. Nie będzie ich można kupić, bo zostały sfinansowane ze środków unijnych. Miasto otrzymało bowiem prawie dwa miliony złotych na realizację projektu „Promocja produktów turystycznych południowo-za- chodniej Wielkopolski”. Każdy będzie miał szansę wygrać gadżety podczas miejskich imprez.
W ramach tych samych środków Leszno będzie promowało się w takich miastach jak: Poznań, Wrocław, Katowice i Łódź. Zawisną w nich łącznie 183 billboardy. Ich zadaniem będzie przyciągnięcie do miasta jak największej liczby turystów spoza regionu. Przetarg na produkcję billboardów zostanie rozstrzygnięty w najbliższych tygodniach.
Zobacz także:
Leszno: 20-letni diler wpadł z towarem
Żużel: Będzie wielki spektakl na Smoku
Plan na budowę Tarczy Wschód – minister podał szczegóły
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?