Bezpośrednia kampania platformy rozpoczęła się od ogłoszenia konkursu dla mieszkańców. Kandydat na prezydenta pyta w nim mieszkańców ze strony internetowej i telebimów, jak widzą przyszłość Leszna i prosi o udzielenie kilku odpowiedzi na temat swoich upodobań i przyzwyczajeń. Najciekawsze zostają nagrodzone. W każdy piątek Tadeusz Pawlaczyk zaprasza jedną osobę do swojego domu, by zjeść z nią własnoręcznie przygotowaną kolację.
Teraz wspólnie z kandydatami na radnych zaczął wychodzić na ulice. podczas heppeningów rozstawiają na sztalugach plansze, na których znajdują się wykonane przez architektów wizualizacje miejskich skwerów, placów, czy parkingów.
– Chcemy pokazać się ludziom, zachęcić mieszkańców do udziału w wyborach samorządowych oraz zaprezentować im swoją wizję rozwoju Leszna – wyjaśnia Tadeusz Pawlaczyk.
Pierwszą prezentację zorganizowano w środę na deptaku. Działacze zebrali się przy rynku od strony ulicy Słowiańskiej. Rozdawali ulotki, słodycze i pokazywali przechodniom kolorowe wizualizacje. Druga akcja miała miejsce w piątek na plantach przy centrum handlowym Manhattan.
Kolejną zaplanowano na poniedziałek o godz. 14 przy hipermarkecie Kaufland. Ostatni heppening odbędzie się ponownie w centrum miasta. Tym razem na narożniku Placu Metziga i ulicy Słowiańskiej. Rozpocznie się także o godz. 14.
Zakaz krzyży w warszawskim urzędzie. Trzaskowski wydał rozporządzenie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?