Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Co wspólnego ma AliExpress, medecyna estetyczna i ulotka wyborcza Łukasza Borowiaka zarządzającego blisko 10 lat Lesznem?

Dariusz Staniszewski
Dariusz Staniszewski
Dariusz Staniszewski
„Czy naprawdę nie ma ani jednej rodziny w całym Lesznie, która zechciałaby użyczyć swojego wizerunku w kampanii niekończącej się skuteczności i sukcesów?" to pytanie pojawiło się w mediach społecznościowych po tym, gdy okazało się, że rodzina ze zdjęcia ulotki wyborczej PL18 wspierającego Łukasza Borowiaka, wczesniej reklamowała między innymi AliExpress i usługi medycyny estetycznej. Osoby z ulotki podpisanej „Wybieramy Borowiaka, bo wybieramy Leszno" nie mają z miastem nic wspólnego.

Uśmiechnięta rodzina z ulotki wyborczej PL18

Wspierające zarządzającego Lesznem od 10 lat Łukasza Borowiaka na swojej ulotce wyborczej hasłem Wybieramy Borowiaka, bo wybieramy Leszno, zachęca do głosowania na prezydenta. Nie było by w tym nic dziwnego, gdyby uśmiechnięta rodzina ze zdjęcia, która „wybiera Leszno" mieszkała w mieście. Okazało się, że wcześniej to samo zdjęcie wykorzystano w kampanii reklamowej między innymi AliExpress.

facebook

Tak szczerze, to smutne, że po 9 latach sukcesów Łukasz Borowiak i Łączy Nas Leszno, aby zaprezentować pasmo swoich sukcesów, skutecznego działania i zadowolonych mieszkańców udzielających im poparcia, wspomagają się zdjęciami zakupionymi w bankach fotografii reklamowej. Osobiście szczerze wątpię w to, że osoby z tego zdjęcia rzucą wszystko, by w niedzielę oddać głos w Lesznie - czytamy w mediach społecznościowych.

Do sprawy odniósł się PL 18. Komitet napisał „wykorzystywanie zdjęć ze stocka to powszechna praktyka w kampaniach reklamowych i kampanijnych. Jeśli chciałaby pani zobaczyć mieszkańców Leszna, którzy popierają prezydenta i nasz komitet, zapraszamy do obejrzenia zdjęć z konwencji". PL 18 dołączyło w odpowiedzi zdjęcie z konwencji wyborczej Łukasza Borowiaka i kandydatów na radnych, którzy mają wspierać prezydenta w radzie miejskiej.

Komitet PL18 marginalizuje różnice pomiędzy kampanią wyborczą, a reklamową np. AliExpressu. Wydaje się, że stracono szansę, na to, żeby pokazać zadowolonych mieszkańców Leszna, którzy w niedzielę 7 kwietnia 2024 roku wrzucą do urny wyborczej w Lesznie, głos oddany na Łukasza Borowiaka.

Co wspólnego ma AliExpress, medecyna estetyczna i ulotka wyb...

od 7 lat
Wideo

Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na leszno.naszemiasto.pl Nasze Miasto