Akcja „PRZEMIANA weWNĘTRZna” ruszyła na początku tego roku. Jak wyjaśniała podczas poniedziałkowego spotkania w sklepie przy Leszczyńskich Beata Nawrocka, naczelnik wydziału promocji i rozwoju Urzędu Miasta Leszna, chodzi o zmianę przestrzeni lokali handlowych w centrum miasta.
- Handlowcy z terenu centrum miasta mogli zgłaszać swoje pomysły na to, jak ma się rozwijać ich biznes w ciągu najbliższych lat - przypomniała Beata Nawrocka.
Jedną z osób, które zgłosiły się do „PRZEMIANY...”, była Anna Kaczmarek, prowadząca sklep z galanterią skórzaną.
- Okazało się, iż jest jedną z osób, której pomysł na prowadzenie biznesu bardzo spodobał się komisji konkursowej. Drugą metamorfozę przejdzie zakład zegarmistrzowski przy ul. Wolności. Będziemy go przeobrażać jeszcze w tym roku - zapowiada Beata Nawrocka.
Do konkursu zgłosiło się kilkunastu przedsiębiorców. Wybrano dwa lokale handlowe. Sklep przy ul. Leszczyńskich został odmalowany, zyskał nowe meble i oświetlenie. Przemianę konsultowano z architektem Magdaleną Gałach.
To pierwsza edycja konkursu „PRZEMIANA weWNĘTRZna”. W planach są kolejne. We wrześniu natomiast ma ruszyć cykl warsztatów dla przedsiębiorców działających na starówce, zaproponowanych przez utworzone niedawno stowarzyszenie Nowe Stare Miasto. Chodzi o to, by podsunąć handlowcom pomysły m.in. na temat tego, jak promować produkty i swoją działalność, również w sieci. Jako że na starówce klientów jest mniej niż galeriach handlowych, sklepy, dzięki nietuzinkowej aranżacji wnętrza, mogą stać się po części swego rodzaju showroomami, zachęcającymi do zakupów internetowych.
Giganci zatruwają świat
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?