Jak informuje Lucyna Gbiorczyk z biura prasowego Urzędu Miasta Leszna, decyzje doręczane będą przez cały luty w dni robocze od godz. 15.30 oraz w soboty.
- W miasto wyruszy 39 pracowników magistratu z ok. 16.000 decyzji do doręczenia. Pracownicy będą stosować się do aktualnie obowiązujących obostrzeń związanych z pandemią. Wszyscy urzędnicy będą mieli ze sobą upoważnienia podpisane przez Prezydenta Miasta Leszna oraz identyfikatory - dodaje Lucyna Gbiorczyk, przypominając, że urzędnicy pobierają opłat, a proszą tylko o potwierdzenie odbioru decyzji własnoręcznym podpisem wraz z datą.
Urzędnicy podejmą co najmniej dwie próby dostarczenia decyzji. Jeżeli nie zastaną adresata pisma, bądź innego pełnoletniego domownika, pozostawią awizo wraz z numerem telefonu. Wówczas odbiór decyzji będzie możliwy w Urzędzie Miasta Leszna przy ul. Kazimierza Karasia 15.
- Każda decyzja zawiera indywidualny numer rachunku bankowego przeznaczony dla konkretnego podatnika. Płatności podatku można dokonać powszechnie dostępnymi metodami np. za pośrednictwem bankowości elektronicznej. W głównej siedzibie urzędu podatek zapłacimy wyłącznie w formie bezgotówkowej - od ok. roku w urzędzie przy ul. Kazimierza Karasia 15 nie ma już tradycyjnej kasy. Przypominamy również, że obsługa klientów urzędu odbywa się po uprzednim, telefonicznym umówieniu wizyty - wyjaśnia Lucyna Gbiorczyk.
Dodajmy, że najbliższy termin płatności podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego przypada 15 marca br., a podatku od środków transportowych 15 lutego br.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?