Ogólnopolska kampania promocyjna Leszna ruszyła dziś (15 kwietnia). Jej celem jest dotarcie do seniorów, czyli osób po 55 roku życia i przekonanie ich, że nasze miasto oraz region są dla nich idealnym miejscem, gdzie mogą ,,rozwinąć skrzydła” w obszarze turystyki, sportu, czy rekreacji.
ZOBACZ TEŻ: Najważniejsze imprezy i zaproszone gwiazdy w 2013 roku!
- ,,Typowy senior” kojarzy się z biernym spędzaniem czasu wolnego, oglądaniem telewizji, przebywaniem w domu. Koncepcja prowadzonej kampanii bazuje na komunikacie „inaczej, ciekawiej, aktywniej”, mającym na celu zachęcenie odbiorcy do pozostawienia codziennej nudy, rutyny i skorzystania z możliwości, jakie dają atrakcje turystyczne Leszna i regionu - mówi Mateusz Weber, kierownik Informacji Turystycznej Urzędu Miasta Leszna. - Chcemy pokazać Leszno i region jako miejsce, które dysponuje atrakcyjną i zróżnicowaną ofertą z zakresu turystyki aktywnej skierowanej do seniorów. Pokazać, że spędzanie tu czasu jest sposobem na ciekawszy, aktywniejszy styl życia - dodaje Weber.
W Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Łodzi pojawiło się w sumie 100 billboardów, z których miasto i region promowane są poprzez pięć podstawowych produktów turystycznych: turystykę kulturową, wodną, rowerową, konną oraz szybownictwo. Jednak kampania nie skupia się wyłącznie na tego typu nośnikach, ale także na współpracy z ogólnopolską telewizją (TVN Style, TVN Meteo, TVN24) oraz promocji w internecie.
- Senior może zwiedzać zabytki, w przerwie odpoczywając na leszczyńskim rynku, wybrać się na wycieczkę jedną z wielu tras rowerowych, czy odwiedzić okoliczną stadninę koni. Na wyciągnięcie ręki Seniora są również atrakcje wodne takie jak spływ Konwaliowym Szlakiem kajakowym. Nie zapominamy również o atrakcjach podniebnych Leszna – Ci odważniejsi mogą wzbić się nad Leszno np. w szybowcu, inni aktywnie mogą uczestniczyć w wydarzeniach takich jak ,,Piknik Szybowcowy. Rozwiń skrzydła". Dlatego warto wstać z fotela i poznać nasze miasto i region - zachęca Weber.
Kampania będzie trwała przez najbliższe dwa tygodnie, czyli do 30 kwietnia. Została zorganizowana w ramach projektu pn.: ,,Promocja produktów turystycznych południowo-zachodniej wielkopolski”, która jest współfinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (WRPO na lata 2007-2013).
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?