18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Miasto Leszno: Za co je lubisz? Przyjdź i powiedz to [ZDJĘCIA]

Daniel Andruszkiewicz
Miasto Leszno. Za co je lubisz? Przyjdź i powiedz to limonkowym ogórku.
Miasto Leszno. Za co je lubisz? Przyjdź i powiedz to limonkowym ogórku. fot. Daniel Andruszkiewicz
Limonkowy Volkswagen ,,ogórek" nafaszerowany sprzętem rejestrującym przez dwa tygodnie będzie przemierzał miasto Leszno. Każdy będzie w nim mógł podzielić się swoimi przemyśleniami na temat tego ,,Za co lubi Leszno". Jeśli je lubisz - przyjdź i powiedz to. Filmy zostaną później zamieszczone w internecie.

Miasto Leszno: Za co je lubisz? Przyjdź i nagraj wypowiedź

Akcja ,,Lubię to! Leszno", jest kampanią wizerunkową leszczyńskiego magistratu. Zostanie przeprowadzona w dniach od 12 do 25 listopada. W ciągu tych dwóch tygodni, ekipa filmowców z zielonego Volkswagena Transportera T2 z 1977 roku, zamierza zarejestrować aż kilkaset 15-sekundowych wypowiedzi. Temat będzie jeden: ,,Za co lubisz Leszno? Opowiedz o drobnych przyjemnościach, których tu doświadczasz".

>>Zobacz też: Dni Leszna 2013: Koncert Lady Pank, bieg uliczny i występy na senie - DUŻO ZDJĘĆ

- Chcemy sprawić, by ludzie zwrócili uwagę na rzeczy, które są fajne, przyjemne i które sprawiają im radość. Już sam limonkowy ogórek jeżdżący w jesienne dni po ulicach powinien poprawiać im nastrój - mówi wiceprezydent Leszna Grzegorz Rusiecki. - Na odważne osoby, które przyjdą nagrać swoje wypowiedzi, czekały będą kawa i pączek.

Mobilne studio nagraniowe w pierwszym tygodniu akcji ,,Lubię to! Leszno" stanie na leszczyńskim deptaku (na wysokości ulicy Grodzkiej). Będzie tam można zajrzeć w godzinach od 10.00 do 16.00. W weekend ,,ogórek" pojedzie pod Galerię Leszno. W drugim tygodniu auto będzie kursowało po mieście, aż do kolejnego weekendu, gdy stanie pod Centrum Manhattan.

- Jeśli ktoś woli nagrać swoją wypowiedź w bardziej kameralnych warunkach, to może to zrobić za pomocą kamery w swoim komputerze i strony internetowej www.lubieto.leszno.pl - dodaje Rusiecki.

Na stronie przygotowanej na potrzeby akcji znajduje się także spot promocyjny, w którym wypowiedzieli się już znani leszczynianie. Jest wśród nich prezydent Tomasz Malepszy, żużlowiec Piotr Pawlicki, lekkoatletka Agnieszka Jerzyk, przedsiębiorca Waldemar Ciesiółka, a także szefowa Fundacji ,,Pro-Musica" Julia Sawicka oraz dyrektor MOK Maciej Mizgalski. Mówią o tym, za co oni lubią Leszno. To oczywiście tylko przykłady, bo każdy zapewne ma inny powód, by tu żyć, pracować, czy uczyć się.

Miasto Leszno zapłaci za kampanię 50 tysięcy

Celem akcji ,,Lubię to! Leszno" jest pokazanie, że takich drobnych przyjemności jest w mieście bardzo dużo. Że miasto można za nie polubić. Że warto się w nim rozwijać i realizować swoje pasje. Kampania ma tchnąć nieco optymizmu w codzienne życie leszczynian.

- Autorzy najciekawszych wypowiedzi, których wybiorą internauci, otrzymają nagrody. Najbardziej interesujące nagrania zostaną zamieszczone na naszej stronie internetowej. Zachęcamy do odwiedzenia ,,ogórka", gdyż codziennie na mieszkańców czekał tam będzie jakiś gość. Będą to osoby znane, lubiane i ciekawe - zapowiada Maria Marciniak, naczelnik Wydziału Promocji i Rozwoju Urzędu Miasta Leszna.

Kampanię ,,Lubię to! Leszno" miasto prowadzi wspólnie z agencją reklamową Spot15. Magistrat wyda na nią około 50 tysięcy złotych.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na leszno.naszemiasto.pl Nasze Miasto