Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Samorząd zachęca do udziału w imprezie promującej markę. Ciężarówka Coca-Coli może przyjechać do Leszna

Dariusz Staniszewski
Dariusz Staniszewski
Od prawie trzech dekad Coca-Cola prowadzi skuteczną reklamę promującą markę. Przed zimowymi świętami po całym świecie jeździ czerwona ciężarówka z logo producenta napojów
Od prawie trzech dekad Coca-Cola prowadzi skuteczną reklamę promującą markę. Przed zimowymi świętami po całym świecie jeździ czerwona ciężarówka z logo producenta napojów archiwum Nasze Miasto
Do 5 grudnia 2023 roku trwa głosowanie na świąteczną ciężarówkę Coca-Coli. W tym roku ciężarówka ma odwiedzić pięć miast. Słupsk, Gniezno, Lublin i Warszawa już są na liście, a piąte miasto zostanie wybrane w drodze głosowania. Do udziału w kampanii reklamowej Coca-Coli zachęca samorząd Leszna. Jeśli mieszkańcy dostatecznie zmobilizują się, to ciężarówka do Leszna przyjedzie 20 grudnia 2023 roku.

Akcja promocyjna Coca-Coli przed świętami Bożego Narodzenia 2023

Od prawie trzech dekad Coca-Cola prowadzi skuteczną reklamę promującą markę. Przed zimowymi świętami po całym świecie jeździ czerwona ciężarówka z logo producenta napojów. W 2023 roku zanim ciężarówka wyruszy w trasę, to prowadzone jest głosowanie na piątą miejscowość do której zawita.

Świątecznych wydarzeń w mieście nigdy za wiele. Poczujmy więc ducha świąt również dzięki kultowym, świątecznym ciężarówkom Coca‑Cola, których historia sięga 1995 roku. Leszno ma szansę być piątym miastem, które odwiedzi charakterystyczne czerwone auto, wypełnione po brzegi świątecznymi atrakcjami. Wszystko w naszych rękach - zachęca do głosowania Urząd Miasta Leszna.

W miastach, które odwiedza czerwona ciężarówka Coca-Coli budowane są miejsca zachęcające do odwiedzin i spędzania czasu w gronie znajomych. W ten prosty sposób marka buduje swój pozytywny wizerunek wśród konsumentów. „Ponadto, odwiedzający będą mieli możliwość zapoznania się z działaniami podejmowanymi przez system firm Coca-Cola na rzecz zrównoważonego rozwoju" informuje Wirtualnemedia.pl Weronika Lipińska, senior brand manager Coca-Coli.

archiwum Nasze Miasto

Aby zagłosować na miejscowość, w której pojawi się ciężarówka, trzeba pobrać aplikację Coca-Cola na urządzenie mobilne. Zwycięży miasto, które od 15 listopada do 5 grudnia 2023 roku uzbiera najwięcej głosów. Wpływ na wynik może mieć każdy, pod warunkiem ukończenia 13 roku życia.

Od prawie trzech dekad Coca-Cola prowadzi skuteczną reklamę promującą markę. Przed zimowymi świętami po całym świecie jeździ czerwona ciężarówka z logo producenta napojów

Samorząd zachęca do udziału w imprezie promującej markę. Cię...

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na leszno.naszemiasto.pl Nasze Miasto